Se hela vårt lektionsutbud

Hejsan

Jag heter Felix Sjöblom och jobbar som receptionist/tränare på Rättviks golfklubb

Våren 2023 påbörjade jag min resa mot golftränare när jag genomförde tränarassistentutbildningen (TAU) och har under säsongen 2023 ansvarat för klubbens juniorträning. Mitt intresse för golf är stort, allt från träning, spel och material intresserar mig. Mellan åren 2017-2022 jobbade jag på dormy i Örebro. Där hade jag ansvar för testcentret och jobbade mestadels med customfittings (skräddarsy klubbor). Som junior tävlade jag en del på amatörnivå och har idag hcp 3.

Mitt mål är att på hög nivå kunna demonstrera de slag som just du vill bemästra och på ett pedagogiskt sätt styra dig i rätt riktning.

Planen för 2024 är att jag ska sätta i gång med privatlektioner. Det ska bli kul att utvecklas tillsammans.