Medlemsförmåner

Gäller endast fullvärdig medlem i Rättviks Golfklubb

Dalagreenfee: 25 % rabatt på alla dalaklubbar som är med i samarbetet. Dalajunior med träningskort spelar för 20 kr vardagar.

Golf runt Siljan: Spel på Leksands GK, Mora GK, Tällbergsbyarnas GK, Furudals Bruks GK och Solön GK spelar för 200 kr alla veckans dagar hela säsongen från kl. 13.00. Juniorer upp till och med 17 år spelar för 20 kr och juniorer 18-21 år spelar för 100 kr alla veckans dagar hela säsongen från kl. 13.00.

Högbo Golfklubb: 50% rabatt på ordinarie greenfee vardagar samt helgdagar efter kl. 14.00

Hofors Golfklubb: 50% rabatt på ordinarie greenfee vardagar.

Gävle Golfklubb: 50% rabatt på ordinarie greenfee vardagar.

Gästgreenfee
Gäst till medlem i Rättviks GK betalar Dalagreenfee. Gäller upp till tre gäster/medlem och endast i bollen.

Rabatt hos Koppjärk hälsocenter
Fullvärdig medlem i Rättviks Golfklubb erbjuds att bli medlem hos Koppjärk och träna för 435 kr/månad under minst 12 månader (ordinarie pris är 465 kr/mån). Ingen Medlemsavgift!
Om du inte vill satsa på ett årskort, kan du istället köpa ett Företagsklippkort 10 ggr för 800 kr (ord. pris 1 000 kr).
Anmälan till Rättviks Golfklubb. Läs om hela erbjudandet här.