Autogiro

Autogiroansökan

Autogiroansökan gör du på ”Min Golf”/Inställningar/Betalningar, det vill säga samma ställe som du betalar fakturan, strax under obetalda avgifter på knappen/ikonen ”Ansök om betalning via autogiro” och följ de instruktioner som efterfrågas. Avgiften för autogiro är 17,50 kronor per delbetalning. Autogirobetalningen delas upp från första betalningstillfället till december under innevarande år. Exempel, årsavgift 5 400 kr + delbetalningsavgift 175 kr, totalt 5 575 kr som delas upp på 10 autogirodragningar mellan mars och december, det blir 557,50 kr/månad.

Du kan även klicka på knappen ovan för autogiroanmälan. Skriv ut, fyll i och skick originalet till Rättviks Golfklubb, Hedslundsvägen 15, 795 32 Rättvik eller lämna i receptionen alt. postlådan. Villkor för autogiro. Vi samarbetar med en leverantör som heter SITRA, Jarner Sofware AB och de är officiell partner till Svenska Golfförbundet och Sveriges Golfklubbar sedan över 10 år.

Det finns även ytterligare ett alternativ till delbetalning av årsavgiften. Genom att ansöka om MoreGolf kortet har du möjlighet att dela upp betalningen på 6–12 månader utan ränta, men med en delbetalningsavgift på 29 kronor per månad. Även denna ansökan finner du på ”Min Golf” under fliken ”Betalningar”.

För de som vill delbetala sin årsavgift men känner sig obekväma med ovanstående autogirolösningar går det även bra att i överenskommelse med klubbens Klubbchef göra en delbetalningsplan.