Snart kommer årsfakturan 2023

Publicerat: 2023-03-15 12:00 - Skrivet av Felix Sjöblom

För varje dag blir det allt ljusare och för oss golfare har nedräkningen börjat till säsongstart. På årsmötet den 19 mars 2023 kommer avgifterna att fastställas.

Hej kära medlem!

På årsmötet den 19 mars 2023 kommer avgifterna att fastställas. Därefter kommer avgifterna att läggas upp på ”Min Golf”.

Det finns två alternativ för betalning av årsfakturan. Webbetalning via ”Min Golf” under menyn ”Mina inställningar/Obetalda avgifter” eller kortbetalning inne i receptionen.

OBS! Vid betalning via ”Min golf” kan du tyvärr inte bocka i alla avgifter på en gång, därför behöver du betala avgifterna i två omgångar. Först betalar du medlems- och städavgift. Därefter spelavgift och eventuella övriga avgifter. När alla avgifter är betalda aktiveras ditt medlemskap.

Via länken nedan kan du se hur man betalar online:
Film om betalning

Önskar du autogiro, kontakta receptionen eller se vår hemsida: www.rattviksgk.se

Välkommen till en ny säsong hos oss på Rättviks Golfklubb.